Sunday, May 25, 2008

Selamat Berjaya TKRS Puteri 2015



TKRS tahun  2015 telah berjaya menjadi johan peringkat PKG dalam Daerah Kota Setar. Tahniah buat puteri puteri yang comei dan bergaya dalam pakaian uniform TKRS
Dalam Daerah Kota Setar cuma mendapat tempat ke 3 sahaja. Sekalung TAHNIAH berjaya mengharumkan nama sekolah.



Guru Besar, Yang Di Pertua dan PIBG SK Bukit Pinang serta seluruh warga SKBP mengucapkan selamat berjaya kepada pasukan TKRS Putera yang akan bersama kontinjen negeri Kedah dalam Pertandingan Kawad Kaki di Kota Bharu, Kelantan. Selamat berjaya.

Pemergian anda diiringi dengan doa. Selamat jalan dan semoga anda selamat pulang dengan kemenangan. Amin.



------------------------------------------------------------

Majlis Sembahyang Hajat & Bacaan Yaasin
Majlis sembahyang hajat dan bacaan yaasin mendoakan keselamatan dan kejayaan pasukan TKRS Putera telah diadakan di Dewan Sirih pada malam Jumaat 22 Mei 2008. Bacaan yaasin diketuai oleh Tuan Haji Asmara, Imam Masjid Bukit Pinang.




-----------------------------------------------------------

Majlis Penyerahan T-shirt & Ucapan Selamat Berjaya

Majlis penyerahan t-shirt pula telah diadakan Di Dewan Sirih pada hari Isnin 26 Mei 2008. Majlis disempurnakan oleh Encik Azhari bin Abdul Rashid, Penolong PPD (Pengurusan Sekolah). Majlis turut diserikan dengan kehadiran Encik Samsudin Deraoh, Penyelia Kanan HEM (Bekas Guru Besar SKBP), Encik Azam Pegawai Khas Prasekolah (Bekas PK Kokurikulum SKBP), Encik Amri b. Latip, YDP dan AJK PIBG, Jurulatih-jurulatih Kawad dan para waris.





MESYUARAT GURU & MESYUARAT KURIKULUM

MESYUARAT GURU & MESYUARAT KURIKULUM 2020